Huomenta Suomi! :)

 Heips! 

Noniin. Nyt on vaalit vihdoinkin ohi ja mulle jäi tyhjiö elämääni. Mä olin todella iloinen että sain olla mukana Pekka Haaviston kampanjaa tekemässä. Hän on niin mahtava tyyppi. Olen niin ilonen ja kiitollinen että saan olla mukana Vihreissä tekemässä vapaaehtoisena työtä! 

Mä en ole mitenkään kauhean fiksu politiikassa, ehkä myös sen takia että asuin Tukholmassa 2001-2012 ja en seurannut Suomen politiikkaa´, minusta se oli tylsää ja masentavaa silloin ja seurasin Ruotsin politiikkaa ja se oli mulle paljon kiinnostavampaa.

Mä liityin Vihreisiin ehkä muutama vuosi sitten, kun arvostin ja näin mm Iiris Suomelan ja muiden Vihreiden hyvän esimerkin. Olen ollut Pekka Haaviston fani 2012 vuodesta alkaen. Äänestin häntä salaa silloin ekan kerran kun mun isä on erittäin konservatiivi. Mä nykyään oon ihan avoin mielipiteiteni kanssa :D Se on paljon parempi.

Mä laitan tänne kohta vähän lisää kuvia kun olin vapaaehtoisena.

Lisää myöhemmin! :) 

Comments

Popular posts from this blog

Kaiken alku ja juuri

Team DJ Pexi 2024: Unelma ja tavoite

Mina åsikter om Pekka Haavisto. Varför röstar jag på honom?