Kaiken alku ja juuri

 Huomenta rakkaat lukijat...

Löysin Vihreät joskus 2015-2016 ja liityin puolueeseen muutama vuosi sen jälkeen. 

Vihreät ovat minulle ainoa varteenotettava puolue. Haluan suojella luontoa. En ymmärrä kuinka muut puolueet eivät pidä sitä tärkeänä. Minä en ole maailman paras esimerkki kaikista Vihreiden arvoista, mutta yritän oppia ja muuttua paremmaksi. 

Ensimmäistä kertaa äänestin Vihreitä ehkä jo 2012 kun äänestin Pekka Haavistoa presidentiksi. Asuin vielä silloin Tukholmassa ja äänestin Suomen lähetystössä Tukholman Gärdetillä, lähellä muita lähetystöjä ja mm. Kaknästornetia. Mun isä ei tiennyt että äänestin Pekkaa, mutta äitini tiesi.

Minulle on myös tärkeää että on taisteiltava rasismia ja syrjintää vastaan. Tämä on asia jonka luulisi että kaikki ymmärtää ihan itsestään. Mua huolestuttaa monet asiat täällä maailmassa ja rasismi on asia joka on saanut liikaa tukea monelta politiikolta. En ymmärrä. 

Jos haluaa vedota siihen, että on vapaus sanoa mitä haluaa, niin se on OK. Mutta vihapuhe, syrjiminen ja rumat puheet eivät kuulu sivistyneen ihmisen suuhun. Olen pahoillani, olen henkilö joka on muuten ystävällinen ja yritän ymmärtää kaikkia, minun on silti puututtava epäkohtiin, sillä haluan että asiat ovat kunnossa. Olen oikeuden ja reiluuden puolella. Olen myös aika vahva mielipiteissäni. :) 

Olen niin onnellinen kun saan olla mukana Vihreissä. :) <3 

Lisää myöhemmin!

Comments

Popular posts from this blog

Team DJ Pexi 2024: Unelma ja tavoite

Mina åsikter om Pekka Haavisto. Varför röstar jag på honom?