Team DJ Pexi 2024: Unelma ja tavoite

 Heipskutirallaa taasen! :)

Olen siis Team DJ Pexi, eli kannatan Pekka Haavistoa Suomen seuraavaksi presidentiksi. 

Se on ollut unelmani kauan, mutta nyt on tosi kyseessä. Kolmas kerta toden sanoo? Toivotaan.

Maailmassa jyllää pelon ilmapiiri, huolien ja vaivojen. Rakkaus on ns kylmentynyt ja ihmiset ei halua eikä jaksa ymmärtää toisiaan. Se on tosi asia. Olen Vihreissä mukana auttamassa, tukemassa ja saamassa itselleni myös voimaa, että voin tietää ja ymmärtää että pienen ihmisen teoilla on väliä. 

Tässä elämässä on paljon epävarmuutta, paljon vaikeita asioita mistä ei aina voi puhua. Se tekee meidät huolestuneeksi ja meille tulee huono olo. Asia, johon voimme luottaa on että jos annamme äänemme järjelle, välittämiselle ja turvallisuudelle, voimme nukkua hyvin ja pitää yllä toivomme parempaan huomiseen, Ohho! Kylläpäs mä kirjoitan "pontevasti" tänään hehe. (Mä join hetki sitten vähän cola juomaa.. ehkä se auttoi vähän). 

Mä toivon todellakin että Pekka Haavisto on Suomen seuraava presidentti. Olen tavannut hänet vain kerran, mutta olin niin innostunut että hän ei ehtinyt sanoa paljon. Hups ja anteeksi! Tapasin hänet viimeviikolla keskiviikkona kun meillä  oli täällä Tampereella "Ilta Pekan kanssa". Mahtava bändi ja musiikki. Olen niin tyytyväinen siihen, että Pekka arvostaa musiikkia. Niin minäkin. DJ Pexinä hän soitti erään mun lempilauluni, laulu joka on TODELLA vanha: Paul Anka: Adam and Eve. Paul Anka on ollut mun vanha nostalginen suosikki. Kun asuin Tukholmassa kuuntelin mun Paul Anka CD:tä usein matkalla yliopistolle luennolle, Tunnelbanassa istuessani. Lempi lauluni siltä levyltä on tietenkin "Cinderella" mutta "Adam and Eve" on mun toisiks suosikki laulu.

Kun kuuntelin Pekan puhetta siellä Pekan iltamissa, tuli muutama tippa linssiin jossain kohtaa ja se oli kyllä hyvä ja koskettava puhe. Olen niin kiitollinen että Pekka on niin mahtava tyyppi. Hän on viisas ja rauhallinen, ei hötkyile turhasta ja hän on myös kokenut politikko. 

Mulla on ollut paljon vaikeuksia mun elämässäni terveyden kanssa, varsinkin mielenterveyden kanssa. Uskon että Pekka toimisi esimerkkinä hyvin siitä, miten Presidentti ymmärtää erilaisuutta, on heikompien ja yksinäisten puolella, 

Kiitos jos/kun luitte mun blogia! :) 

Lisää myöhemmin! 

Comments

Popular posts from this blog

Kaiken alku ja juuri

Mina åsikter om Pekka Haavisto. Varför röstar jag på honom?